home > Veel gestelde vragen over uitnodigingskaarten

Geen vraag over het maken van een uitnodiging is ons te gek

AANMELDEN
- Hoe vaak mag ik mij bij Uitnodigingskaartmaken.nl aanmelden?
Bij Uitnodigingskaartmaken.nl mag ieder zich zo vaak aanmelden als men wilt.
- Waarom zou ik mij aanmeldenbij Uitnodigingskaartmaken.nl
Aanmelden bij Uitnodigingskaartmaken.nl biedt je vele voordelen. Aanmelden is helemaal gratis en kan je altijd je bestellingen in je account terug vinden. Ook kan je kaarten opslaan in je eigen collectie, met de mogelijkheid deze later weer te bewerken. Aangemelde gebruikers kunnen regelmatig een nieuwsbrief ontvangen met leuke tips, nieuwe kaarten en soms een spectaculaire aanbieding.
- Wat is de makkelijkste manier om je aan te melden?
Je kan je via deze link direct aanmelden. Na je aanmelding kan je direct gebruik maken van de extra mogelijkheden.
 
ACTIECODE
- Waar moet ik de actiecode invullen?
De actiecode kan je in het winkelwagentje invullen en daaran nog wel even op "controleer" klikken.
BEDRIJVEN
- Kan ik als bedrijf ook gebruik maken van jullie diensten?
Absoluut, steeds meer bedrijven ontdekken het gemak van onze service. Na aanmelden en registreren (hiervoor kan onder naam, de naam van het bedrijf worden vermeld) kan daarna (met korting) direct van onze diensten gebruik worden gemaakt, dit is niet alleen makkelijk maar ook bijzonder origineel. Zo hebben diverse bedrijven een verjaardagskaart gemaakt met aan de achterzijde voorzien van het logo en andere bedrijfsgegevens.
- Kan ik als bedrijf bestellen en één keer per maand een verzamlefactuur ontvangen
Bij Uitnodigingskaartmaken.nl is deze unieke mogelijkheid aanwezig. Het hele jaar door snel, makkelijk en direct kaarten bestellen, maar zonder direct te hoeven te betalen. Dat kan bij Uitnodigingskaartmaken.nl. Of het nu gaat om een felicitatiekaarten voor het personeel, een beterschapkaart, zakelijke kerstkaarten voor alle relaties of zelfs een leuke en aparte mailing, alles kan bij Uitnodigingskaartmaken.nl. Met een zakelijke account bestelt u uw kaarten, en 1 keer in de maand sturen wij u een verzamel factuur. Klik hier voor het aanvragen van een zakelijk account.
 
BEHEER
- Ik heb een kaart gemaakt en ben verder gegaan maar wil weer terug naar mijn kaart
Met de stappen terug kom je niet automatisch in de editor. Maar is er is wel een mogelijkheid. Maak eerst eventueel uw winkelwagentje leeg. Ga naar home. Klik op "kaart met eigen foto" en klik op het fototoestel. Klik op de soort kaart die u heeft gemaakt (vierkant, staand of liggend). En nu bent je weer terug in de editor met uw gemaakte kaart.
- Ik heb een verkeerde geboortedatum of adres ingevuld
Eerst klik je op  "Inloggen" (rechts bovenin). Na het inloggen klik je op  "Account" (rechts bovenin) en kom je in een scherm waar je jouw persoonlijke gegevens kan wijzigen.
- Kan ik meerdere adressen importeren of zelf toeveoegen in het adresboek?
Op onze site kan je alleen als set uitnodigingskaarten naar jezelf laten sturen, daarom zal een adresboek meestal niet worden gebruikt. Wil je toch een extra adres invoeren (bv je werkadres) klik dan hier voor wat extra uitleg.
 
BETALING
- Aan wie betaal ik?
Uitnodigingskaartmaken.nl werkt samen met de bekende betalingsprovider Adyen en deze zorgt voor de verwerking van jouw betaling.
- Hoe kan ik betalen?
Je kan bij ons betalen met behulp van iDeal, Mastercard, Visa, eenmalige machtiging of een overboeking. Klanten in België kunnen ook gebruik maken van Mister Cash.
- Hoe veilig is mijn betaling?
Jouw betaling is volkomen veilig. Andere kunnen onmogelijk toegang krijgen tot jouw gegevens.
- Wanneer ik mijn bankrekeningnummer invul krijg ik een foutmelding.
Mogelijk heb je jouw bankrekeningnummer met punten, komma's of andere extra leestekenens ingevoerd. Wij verzoeken je daarom vriendelijk om de cijfers van het bankrekeningnummer direct achter elkaar te plaatsen zonder gebruik te maken van extra leestekens.
 
BEVESTIGING
- Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. In deze mail vind je ook je ordernummer. Gebruik dit ordernummer tijdens correspondentie met ons.
 
BEZORGING
- Hoe lang duurt het voordat de uitnodigingskaarten worden bezorgd?
Een kaart die op een werkdag voor 15.00 uur wordt besteld, wordt nog dezelfde dag verzonden, (tenzij een latere verzenddatum wordt gekozen). De kaarten worden dan de volgende (werk)dag bezorgd. Kaarten die tussen vrijdag 15.00 uur en maandag 15.00 uur worden gemaakt, worden op maandag verzonden en dus op dinsdag bezorgd. Uitnodigingskaartmaken.nl gaat uit van de service van PostNL waarbij er geen garantie wordt gegeven. Bij betaling via overboeking worden kaarten na ontvangst van de betaling verzonden.
- Hoe worden de wenskaarten verzonden?
Uitnodigingskaartmaken.nl laat de kaarten door de postbode (van PostNL) bezorgen. Bezorging op tijd is dus afhankelijk van de postbode, net als wanneer je zelf een kaartje naar de brievenbus brengt. PostNL bezorgt volgens eigen opgave meer dan 94% van de brievenbuspost op de volgende (werk)dag.
- Kan ik in 1 keer meerdere kaarten versturen naar verschillende personen?
Bij Uitnodigingskaartmaken.nl is alleen mogelijk om in 1 opdracht meerdere kaarten naar jezelf te sturen. Wil je de uitnodigingskaarten naar verschillende ontvangers laten versturen klik dan hier.
- Kan ik ook een of meerdere kaarten naar mezelf sturen?
Natuurlijk kan dit. Je ontvangt het door jouw aantal opgegeven kaarten met daarbij de benodigde enveloppen. Hiermee kun je zelf de adressen op de enveloppen schrijven.
CORRECTIE
- Na mijn bestelling blijkt dat ik een typfout heb gemaakt of een woord vergeten ben. Hoe nu verder?
Helaas kunnen wij niet iedere kaart controleren op typefouten aangezien wij met een geautomatiseerd systeem werken. Wanneer blijkt dat je een typefout hebt gemaakt of een woord vergeten bent kun je het beste direct contact met ons opnemen per telefoon of nog beter per email. Het is handig als je het bestelnummer dan bij de hand hebt of vermeld in je mail.
DIVERSEN
- Heb ik speciale software nodig?
Je hebt geen speciale software nodig om een echte uitnodigingen te maken.
- Hoe groot is een Uitnodigingskaartmaken.nl wenskaart?
Al onze kaarten zijn dubbele wenskaarten met een vierkant of rechthoekige vorm. Alle kaarten zijn in 3 maten te bestellen.
- Hoe kan ik van lettertype veranderen?
Om van lettertype te veranderen kan je op de lettertype balk klikken. Doordat je hierop klikt komen alle lettertype's tevoorschijn via een roll-down. De editor zal standaard het lettertype "arial" aangeven.
- Kan ik ook wenskaarten per e-mail sturen?
Kaarten van Uitnodigingskaartmaken.nl kunnen uitsluitend als echte wenskaart worden verzonden, waardoor de attentie waarde natuurlijk een stuk hoger ligt dan bij een e-card.
- Waarom kan ik mijn gemaakte kaart niet bestellen
Hoogstwaarschijnlijk gebruikt je een verouderde webbrouwser (het programma waar je internet-pagina's mee bekijkt). Het is op dit moment niet mogelijk om met behulp van Internet Explorer 6.0 of lager kaarten te bestellen. Je kan je versie achterhalen door op de menubalk van uw browser te klikken op "help > info". Heb je Internet Explorer 7.0 of lager in bezit, dan raden wij je aan om een upgrade van je browser uit te voeren. Dit kan je op de website van Microsoft gratis doen. Het is van belang om altijd de laatste updates van Internet Explorer te installeren. Dit verhoogt namelijk de veiligheid waarmee je internetpagina's bekijkt.
- Kan ik voordat ik bij jullie een grote bestelling plaatst, eerst een proefdruk bestellen?
Dat is zeker mogelijk. Het is niet ongebruikelijk dat onze klanten bij bijvoorbeeld trouwkaarten of uitnodigingskaarten eerst een proefdruk willen ontvangen.
ENVELOPPEN
- Als ik een pakket naar mijzelf toestuur, krijg ik er dan enveloppen bij?
Als je ervoor kiest 1 of meerdere kaarten in een pakket naar jezelf toe te sturen, dan krijg je er een evenredig aantal enveloppen van ons bij in de door jou aangegeven kleur, vergeet niet om de keuze van je enveloppen in te vullen, net als het aantal en de keuze van het soort papier .
HERBESTELLING
- Ik wil een uitnodigingskaart graag nog een keer bestellen. Kan dat?
Ja dat kan! Nabestellen werkt erg makkelijk. Als je inlogt (via Inloggen rechts bovenaan) en dan klik op account (links naast uitloggen) en daarna klik je op bestellingen. Je klikt op de betreffende kaart en kan weer bestellen.
KAART MAKEN
- Ik kan een bepaalde kaart niet zonder tekst krijgen
Het kan kloppen dat er enkele kaarten op onze website staan waarvan de tekst niet van de voorkant van de kaart kan worden afgehaald. Dit komt omdat sommige teksten op bepaalde kaarten helemaal grafisch met de achtergrond van de kaart verwerkt zijn.
- Ik wil tekst of afbeeldingen tegen de rand plaatsen
Omdat een kaart na het drukken op de juiste maat wordt gesneden, kan het voorkomen dat zaken als tekst en afbeeldingen die bij het ontwerpen van je kaart tegen de rand zijn geplaatst (deels) wegvallen. Wij raden daarom aan om een redelijke marge aan te houden. Dat hoeft niet meer dan een paar millimeter op het scherm te zijn.
- Ik zoek iets speciaals maar kan het niet vinden
Als je iets speciaals zoekt, mail ons even en wij helpen je op weg. 
- Kan ik ook alleen een rand of kader gebruiken zonder een afbeelding?
Als je sommige kaders met sierlijke lijnen/kringels erg mooi vindt, maar niet goed toepasbaar op een kaart, kan je het beste een willekeurige kaart uitzoeken (het liefst met veel wit aan de randen) en de afbeeldingen en tekst verwijderen. Dan voeg je het kader toe met eventueel een tekst en je hebt prachtig nieuw ontwerp gemaakt.
- Kan ik veschillende kaarten in één keer bestellen?
Met het winkelwagentje is dat inderdaad mogelijk.
- Kan je 2 keer een tekst invoegen op verschillende plekken?
Je kan oneindig vaak teksten invoegen in diverse tekst stijlen en kleuren en afmetingen.
- Waarom kan ik mijn foto niet uploaden?
Het feit dat je geen foto kunt uploaden kan aan verschillende dingen liggen. Controleer eerst of jouw foto een JPEG-bestand is. Dit kun je zien door naar de bestandsnaam te kijken. Staat er achter jouw bestand .jpg of .jpeg dan is deze correct. Lukt het dan nog niet, stuur ons dan jouw foto en wij zullen deze voor je aanpassen. Voor het versturen is het ook mogelijk gebruik te maken van www.wetransfer.com waarmee je gratis grotere bestanden naar een e-mailadres (info@uitnodigingskaartmaken.nl) kunt mailen.
- Wat voor kaarten kan ik allemaal maken bij Uitnodigingskaartmaken.nl?
Op Uitnodigingskaartmaken.nl kan je echte dubbele wenskaarten maken uit een enorm grote kaartencollectie (meer dan 1000) of met je eigen digitale foto’s. In enkele eenvoudige stappen maak je je eigen ontwerp met foto, teksten en naar keuze een kader of een versiering. Uitnodigingskaartmaken heeft voor jou 2 maten om uit te kiezen: 11x17 cm en 13x13 cm.
- Wat zijn de voorwaarden voor het uploaden van een foto?
De foto moet in ieder geval een jpg, gif of png plaatje zijn. Als het uploaden niet lukt mail ons de foto en dan kijken wij na waarom het niet gaat..
PRIJZEN
- Wat kost een Uitnodigingskaartmaken.nl wenskaart?
Kilk hier voor een overzicht van onze scherpe prijzen.

Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: